Telenor Mobile Portal (Service Subscription Channel) – FAQs
Telenor မှာ ဘယ်လို စာတိုဝန်ဆောင်မှု အသံဝန်ဆောင်မှုတွေရှိပါသလဲ။
ပြည်တွင်းသတင်းတွေ၊ နိုင်ငံတကာသတင်းတွေအပြင် အားကစား၊ လူနေမှုဘဝဆိုင်ရာ နဲ့ အလှအပရေးရာတွေအပြင် ဗဟုသုတရစရာ လမ်းညွှန်အကြံပေးချက်တွေစတဲ့ ကဏ္ဍမျိုးစုံအတွက် စာတိုဝန်ဆောင်မှုတွေရှိပါတယ်။ အဲဒါအပြင် မိုဘိုင်းရေဒီယို အသံဝန်ဆောင်မှုတွေလည်းရှိပါသေးတယ်။
ဝန်ဆောင်မှုကို ရပ်ဆိုင်းလိုပါက *979*3*2# သို့ဖုန်းခေါ်ဆိုပြီး (သို့) My Account section သို့ဝင်ရောက်ကာ မိမိရယူထားသော ဝန်ဆောင်မှုများကို ရက်ဆိုင်းနိုင်ပါသည်။
Subscription-based service will be 315 Ks per week or 45 Kyats Daily (Including Tax) with auto renewal.
Package | ဈေးနှုန်း (အခွန် ပါပြီး) | Auto-renewal |
အပတ်စဉ် | ၃၁၅ ကျပ် | Yes |
Note:အင်တာနက်အသုံးပြုကာ ဝက်ဆိုက်ဒ်တွင်ရှာဖွေခြင်းအတွက် data charge ကောက်ခံပါမည်။
စာတိုဝန်ဆောင်မှုရယူဖို့(သို့)ရပ်ဆိုင်းဖို့အတွက် ပေးပို့ရတဲ့ sms အတွက်က ငွေကြေးထပ်မံပေးစရာလိုပါသလား?
မလိုပါဘူး။ စာတိုဝန်ဆောင်မှုတစ်ခုအတွက် အပတ်စဉ်ကြေး ၃၁၅ ကျပ်သာကျသင့်မှာဖြစ်ပြီး ဝန်ဆောင်မှုကို ရယူဖို့ (သို့) ရပ်ဆိုင်းဖို့အတွက် ပေးပို့ရတဲ့ sms စာတိုတွေအတွက် ငွေကြေးထပ်မံမပေးဆောင်ရပါဘူး။
တယ်လီနောသုံးစွဲသူများအတွက်ပြန်လည်ဖြေကြားရေးဌာန
Customer များအတွက် တယ်လီနောမြန်မာ ရဲ့တရားဝင် Facebook Page မှအသင့်ရှိနေပါတယ်။ မေးခွန်းများအတွက် Message ပို့ပြီးမေးမြန်းနိုင်သလို ၉၇၉ သို့လည်း နံနက် ၆နာရီမှ ညနေ ၁၁နာရီအတွင်း ဖုန်းဆက်မေးမြန်းနိုင်ပါသည်။
မှတ်ချက်: Content ဝန်ဆောင်မှုအားလုံးသည် ပြင်ပ Content Partner များနှင့် ပေါင်းစပ်ဖန်တီးထားသော ဝန်ဆောင်မှုများ ဖြစ်ပါသည်။